1.12.09

kenapa aku still?????

kenapa dengan diri ku...
kenapa dengan hati ku...
kenapa dengan jiwa ku...
kenapa dengan fikiran ku...

apa yg sedang berlaku pada diriku...
kenapa aku still macamni je dengan diriku...
apa yg tidak betul tentang diriku...
kenapa aku still masih begini dengan diriku...

ya Allah,tlg la hmba mu ini...
ku sedang menantikan petunjukmu ya Allah...

apa aku masih mmpu untuk memberi dan di beri...
apa aku masih mmpu untuk menempunya sekali lagi...
apa aku masih mmpu untuk menyelamatkan diriku lagi...

sesuatu sedang berlaku pada diriku...
kehadiran nya tnpa diduga...

apakah aku mmpu untuk memberikan segalanya pada nya..
apakah aku mmpu untuk sentiasa memberikan kebahagiaan pada nya..
apakah aku mmpu untuk mengawal diriku untuk berhadapan dengan nya..
apakah aku mmpu untuk menempuh bersama-sama dengan nya..

segala-galanya aku berikan pada kuasa mu ya Allah..
hnya Engkau sahaja aku berserah..
jika benar ini takdirnya, aku menerima nya ya Allah..
Engkau jaga lah perhubungan kami dengan jalan yg Engkau redhai..

permudahkan lah segala urusan kami...
aminnnn...

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...