31.5.10

PENAT!!

aku baru2 ni g kursus serentak di instun ngn btn...
pergh...pnat giler bai...tapi mmg best...dapat ramai lagi kawan...
tp apa yg kita bwt mesti dipandang serong jugak...xtau lah kenapa...


susah sangat ke nk percayakan aku ni yer,...ntah lahh....
aku pergi sana untuk menambah ilmu,..bukan mencari perempuan...ntah pape..
itulah adat orang bercinta...


aku snap gamba dorang2 pn bukan tuk aku tatap setiap hari....yg setiap hari aku tatap sudah berada didalam hati aku....jika cinta itu lahir dari keihklasan....mesti tiada prasangka yg bukan2 terhadap diri ini...


tp, apa pn...kursus induksi dah selesai...btn pn dah selesai...yg tinggal hnya keputusan nya sahaja..kemudian peperiksaan awam..itu sahaja...
pastu tggu markah prestasi...huhuhu..pastu sah dalam jawatan..erm,bnyk ilmu yg di ajar pada ku..
bnyk menyedarkan pada aku...betapa penting nya negara pada kita semua....


jadi hendaklah kita mempertahankan maruah negara...demi masa depan orang2 muda yg sedang meningkat naik ini.....ya Allah...janganlah KAU menarik blik nikmat yg telah kau berikan pada kami semua...
pelihara lah negara ini dari di jajah semua.....


aku sedih,mengalirkan air mata apabila diterangkan tentang bertapa pentingnya negara pada kita....
setelah apa yg berlaku di negara2 luar yg tiada perlembagaan...aku bangga dgn perlembagaan malaysia ini...
semoga kenikmatan yg kita kecapi ini kekal hingga ke akhir hayat..aminnnn....

3 ulasan:

mistakEn idEntity berkata...

aku kn ade...
mase jumpe xcritakn kt aku...
biarla ape org kate,
yg penting diri kte...
syg ko.....:P

iyatieku ayune berkata...

Alhamdulilah kerana telah banyak ilmu yang didapai...Oleh itu gunakan ilmu itu dengan sebaik-sebaiknya.Buktikan bukan dengan kata-kata tapi dengan perbuatan yang mendatangkan hasil tanpa paksaan.

c-serak berkata...

mistaken : huhuhu...thanks azhar..hahaha..love u to..kehkehkeh

iyatiku : insyaAllah saya gune kan ilmu yg telah diserap kan itu..hehehe

MaSa iTu EmAs...