1.9.10

gelisah

kenapa hari ini aku rasa down,kecewa,xde mood....rasa mcm bukan diri aku yg dulu...
otak serabut....byk fikir.....kenapa ya.....??
apa yg perlu aku buat...???..adakah kerana aku mengantuk?
kenapa badan aku rasa letih je....xbermaya....

adakah benar apa yang ayah aku katakan padaku???
adakah benar????.....perlukah aku mempercayai nya??...
aku keliru dan xtau nk berkata apa-apa lagi....

apakah pnca nya???...hati aku bagai kan gelap gulita....
suasana di tempat kerja pn seperti aku tidak bekerja....
apa yg menganggu aku ni.....pelik dan hairan semakin menjadi2...

sepatutnya di bulan puasa ini...hati aku msti rasa tenang dan otak aku tiada apa yg perlu difikirkan...
now, xtau lah kenapa....mungkin hari ini aku berasa begitu....mungkin besok tidak...
kadang2 aku begini...kadang2 aku begitu....kadang2 aku ntahlah.....sek kadang2 je....

sapa2 ada ilmu tu...tlg2 la check aku ni kenapa..???
kenapa dgn diri aku...kenapa yer???...entahlah.......
yaAllah, tlglah hamba mu yg sungguh lemah ini.....aminnnnn...

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...