13.9.11

hanya perkataan maaf sahaja yg aku mampu berikan tuk mu...

Assalamualaikum...sedih je kan tajuk tu?..haha
yg sebenarnye...aku rase bersalah pulak, sebab nye..housemate aku yg merangkap sahabat dan kawan di mana satu jawatan dgn aku, tp lain sekolah ( yarn name nye )
dier byk tolong aku....tapi.....akibat perangai aku yg macam ni...entahlahhh....nak di jadikan cerita nya,
 tetiba ade kejadian berlaku di rumah tersebut..abeh brg kamera kawan aku kene rompak..harga mngkn bernilai puluh ribu...

Aku xde ngn beliau..sebab nye aku terpaksa menunaikan tanggungjawab sebagai anak sulong kepada keluarga aku..maklumlah, rumah sewa tu xde lah jauh ngn umh famly aku....
tp, lepas raye....tibe2 je kawan aku tu mintak duit sewa...then aku bls msjnye aku kate, ( sorry bro, gua sengkek der. then xdpt nk tolong dier bayar duit sewa rumah ) then lepas tu..aku ade post kat wall pesbuk aku See Serak ( lupa dh status ape) tibe dier komen ' g mampos ' ...lepas dari tu, dier trus senyap je..
agak2 koranglah kan..kawan aku tu sakit hati ngn aku ke or benci giler kat aku?..

Perangai aku, mmg pelik sikit biler korang dh kenal...sebabnye..aku xberapa suka cerita tentang diri aku pada sesiapa...aku lebih suka diam dari berkata-kata...tp, yg mana dh mmg kenal ngn perangai aku..mmg dh tau aku ni jenis yg macam mana...mungkin aku boleh jadi kawan lupa kawan, kawan tikam belakang, kawan ckp tak supa bikin...

Walaupn keluarga aku 5 org je bilangan nye termasuk aku..tp, sebagai anak sulong...suma bebanan dan tanggungjawab di atas bahu aku..walaupun kadang2 aku xnk buat jugak..sebab penat,..yelah, ngn diri aku lagi..private life aku lagi kan??..so, kdg2 je aku tolak permintaan mereka....

Aku hanya mampu mintak maaf je kat kawan2 aku yg mana terasa dgn cara aku, tingkah laku aku..
aku mohon maaf.....even, org yg dekat ngn aku pon..selalu gadoh ngn aku...ni kan org yg xberapa nk dekat kan?..so, aku mintak maaf sangat2...


~ sekian ~

p/s : eh, byk pulak aku taip ni..hehehe..
di sempena di bulan raya ni..aku mohon maaf.
terasa mcm aku di tinggalkan pulak..huhuhu..

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...