18.6.10

dh nk abeh dah....

sekejap je dah bulan 6..
baru2 ni besday aku 14/6 huhuhu



thanks pada yg terlibat dalam menyerprise kan aku tapi kantoi ngn aku..hahaha

lagi dua bulan dah nk bulan puasa..pastu 31ogos ....fuhhhhhh....
semoga kita boleh dipanjangkan umur untuk menyambut ramadan dan syawal lagi...

tp sekarang zaman dah berubah..aku pn dh semakin dewasa....dulu time aku kecik2 nakal giler..hahaha
byk gak la bende2 yg aku buat...tp xde la lebih2...cukup2 takat budak2 buat kan...

tapi aku pelik betul...sekarang pnya zaman ramaja..teruk gila...ada yg sggp bwt rakaman lucah plak tu...adoiiiii....
kalo nk bwt jahat sekali pn...janganlah buat smpi memalukan diri sendiri dan orang lain....bodoh ke???xde otak ke???

time aku senior kat teknik dulu pn, aku dh tgk junior di manjakan sangat...ntah pape...
aku cuma sedih jugak lah..tingkah laku anak muda sekarang....cmna malaysia nk capai wawasan 2020 ni???
so,kepada yg membaca ni..( kalau ada lah kan ) mintak2 la tlg nasihat..xpn pada adik2 kita...jangan jadi cmtu..bwt malu orang je...mak bapak terutamanya...

aku pn ada juga salah dan silap...so,mana yg terasa dgn aku...aku mintak maaf...aku hanya manusia biasa...
bukan senang nk mengubah diri sendiri...ini kan nk ubah diri orang lain...

renung-renungkan lah....dan selamat beramal...huhuhu

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...