30.6.10

berjalan lagi....hahahah

kali ni g berjalan ngn geng2 sit pula...huhuhuhu
mula2 g pntai remis, pastu g bukit melawati kat kuala selangor...pastu g bukit cerakah tu..kat seksyen 8...kat taman pertanian tu...huhuhu
pas dah beh penat berjalan kaki....g makan laksa kat kedai mbr aku tu lah....huhuhu


yg ni nek tren..dia bwk kita g jalan2 satu bukit melawati tu..dekat je ngn pantai remis tu...
kawasan dia dekat kuala selangor...huhuhu




monyet ni bersedia tuk di tembak..hahahaha




ni la geng2 yg pegi sekali tu..huhuhu..thanks korang celebrate besday..kehkehkeh
( tidak termasuk monyet tu yer..hahaha )




yg ni kat pantai remis tulah..dh nama pn pantai kan...huhuhu




yg ni nk ke bukit cerakah tu lah...
tpt dia apa nama nya taman pertanian...seksyen 8..
mmg best...hahahah




inilah kek yg di beli oleh kawan aku...nmpk sedap je kan??
hahahaha




sempat gak lah kami bergamba...huhuhu..
walaupn ada aksi2 yg kelakar..hahaha

thanks geng...yg mana sapot aku...terima kasih bebanyakk...aku amat menghargai nye....moge Allah merahmati dan murah kan rezeki korang suma....aminnnn

4 ulasan:

mistakEn idEntity berkata...

ko biaq btul..bukit cerakah ker bukit melawati...

c-serak berkata...

byk tpt ler aku pegi....hahahaha...
bukit melawati kat tanjung karang...
bukit cerakah tu mbr ak yg bg nama dia...nama tpt tu taman pertanian lor...hahahaha..kat shah alam..
hape dahhh...

mistakEn idEntity berkata...

ble la plak bukit melawati kt tanjong karang....
bek ko cek bebetul buat malu je nnti..
bukit melawati kt kuala selangor laa.. dari bukit cerakah ke pantai remis?? jauh ko jalan

c-serak berkata...

yerlah...betul lah tu...kat kuala selangor...jalan dia nk ke tanjung karang tu...huhuhu

MaSa iTu EmAs...