1.7.10

apa nk jadi dengan diri aku.......

apa kena dengan diri aku ini...aku sendiri pn susah tuk mengubah hidup aku...ini kan orang lain nk ubah../.
kenapa aku menjadi sebegini rupa...

masalah bertambah-tambah....now aku betul2 down giler.....aku jatuh sampaikan semua orang kecewa dgn aku..aku jatuh tersungkur kini....apa yg harus aku buat untuk bangun seperti dulu...orang yg bersemangat tinggi....

aku menjadi lemah....fikiran bercelaru...bagaimana lagi untuk bwt untuk diri aku ini...
aku menjadi orang yg pemalas.....kenapa dengan aku ini....

kenapa.......kenapa....kenapa.......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

memang susah nak ubah cara hidup yg dah jd kebiasaan dengan cepat tp bukannya mustahil untuk berubah...niat dan usaha dan bertawakal kepada Allah untuk berubah...."Allah tidak akan mengubah nasib seseorang jika diri sendiri tidak mengubahnya". Berusahalah dan jangan malas....InsyaAllah Allah akan makbulkan permitaan hambaNya....

*** aku mama *** berkata...

bukan senang tuk mengubah hidup yg tlh jd kebiasaan, tp bukan mustahil tuk berubah...berusaha dan bertawakallah kepada Allah, pasti Allah akan memakbulkan permintaan umatNya...

MaSa iTu EmAs...