6.7.10

dah menjadi besar masalah!!!

tgk la apa yg dah terjadi sekarang ni....adoiiiiiiiiii~
disebabkan melibatkan orang2 lain...abeh suma...
tau lah aku nk setel cmna...kan dah bertambah lagi masalah...
aku hnya nk kao percaya pada aku....kalo itu pn susah untuk kao percaya....
satu masalah pn xkan selesai....

xpe,....aku anggp ini dugaan dan cabaran yg harus aku tempuhi..
terima kasih kerana sudi dtg ke rumah aku semalam...
bukan niat aku nk bergaduh...tetapi kalo dh sebut point yg aku xsuka...
aku mmg naik hangin....bg lah aku peluang nk berubah..jgn trus nk push aku...
desak aku...igt aku robot ke??

aku ni manusia je...bukan hebat mana pn...lain la kao...
mmg teramat hebat...lebih hebat dari orang biasa...
kao simpan lah hp tu...sebab apa?..sebab dh xnk ambk tau hal aku lagi..

tgk lah apa yg terjadi.....mmg niat kao tu nk nasihat aku...
tp xperlu lah nk menyindir aku ke,perli aku ke apa ke...
kalo 1st time datang dah macam tu caranya....terus nk ungkit....
sapa suka???..nk tnjuk lagi keegoan kao tu?,,,

now aku akan kembali seperti dulu.....pergi kerja awal....
xpercaya...kao tgk jelah...jgn menyesal sudah....

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...