11.3.11

hari ini...

hari ini, cuaca mendung je...macam hati aku..huhu
tibe mengantuk tahap gaban..asal ha?..adehh..pedihhh..!
macam-macam tekanan aku hadapi..adehh..

tp, apakan daya ku....hidup penuh dengan dugaan dan cabaran...
so, sebagai hambaNYA aku perlu tabah dan kuat untuk menghadapi nye..
badan letih, xbermaya, so...semalam aku beli satu produk ni..
jakg aku try lah minum...huhu..baeknye rase..tp just tuk lelaki je...pmpn xleh..kang lain jadinye..huhu

best lah sahabat aku sorang ni..sabtu ahad dier dh cuti...so, pasni kita p shoot sesama k??.
xbestlah kalo aku g sorang2..seriyes bosan tahap gaban..
ade ko, best sikit...semangat je aku nk ambk..haha..tp goyang2..tp, bleh sharpkan..haha..

Pada kawan2 yg lain, selamat pengantin baru, semoga kekal ke akhr hayat..
dh kahwin tu, cepat2 timang anak..huhu..kalo ade bajet lebih, buat lah byk2..haha
Seriyes nk ujan lebat kat luar ni...abehlah...hujan rahmat....alhamdulilah...

kalau ade yg terbaca, tersinggah kat sini..dan, kalau perlukan khidmat bergamba..bleh lah tett~! disini ye..
InsyaAllah gambar korang konferm cantik..haha!
Till then kawan-kawan...

to be continued.......................................

p/s : penulisan ini adalah ayat-ayat dari hati dan fikiran otak ku yg berkaler perang ini..hehe..

2 ulasan:

fyna berkata...

jom g outing same2...

c-serak berkata...

jom...papahal lu halo2 wa..haha~!

MaSa iTu EmAs...