2.10.09

sambungan 2..

hahahaa..2la aktiviti kitorang biler ptg2..huhu.mne x nye..kt sane kn biler panas..panas thp giler nye panas...2 yg berendam kat dlam kolah..hahaha.

mane x nye..air mata air dari bukit..konferm sjuk giler..nak2 pagi2 bute time nk g skulah...
ade gak la aku xmndi..sebb sejuk pnye pasal..hehehehe.(kantoi pula di situ)..

erm,tahun 1994.adik aku yg terakhir lahir..lelaki plak 2..huhu..comey giler beb dier time 2..
kalah aku..huhu..dulu adk aku yg las ni,kecik2 takut ngn org..asal di pegang je..nangis..asal kene pegang je ngs..hahahaha..ade la gmba2 dier time kecik.nk tau x??..gamba dier la pling byk time kecik2..jeles giler meh...huhuhu..

aku masih igt lg sewaktu aku meningkat usia remaja..bpk aku 2 garang beb..slalu jugak la ku dibelash nye...ade je yg xkena ngn aku..abeh aku..sume naik beb..huhu..yela nakal aku ni lain sket..hahaha..mbr sekampung aku je yg tau cmne kitorang time kecik2 dulu..hehehehe...xcaye,tnye dorang..huhu.aku slalu jugak la kene buli..las2 bpk aku suh aku blaja silat..(seni silat pusaka gayong malaysia).time aku mule join darjah 4..smpi la skang neh...tp skang aku dh kurang la mengikuti aktiviti silat..yela bz kan..jauh beb dari umh aku..huhu.kalo aku nk criter pasal kenangan sek rendah ni..terlalu byk tuk diluah kan..haha.takut korang je xlarat nk baca..hehehehe..

masa pn berlalu dgn pantas..tau2 je aku dh masuk sekulah menengah..aku mule bertapak di sek men keb darul ehsan(selayang baru)...name klas mule aku masuk 1A4(alfa)..huhu..2 name sains la konon2 nyer..hehehe..mule2 aku kekok jugak la..yela,time mule nk kenal kawan,awek 2 ape,siot 2 ape,cuak 2 ape mksd dier,mcm2 lagi la..hahahaha..tp aku ade terpikat ngn sorang budak klas aku ne...aku suke usha je dari jauh,..men bagi2 surat..klaka beb..hahaha..las2 bdk 2 pndah skulah..bgg gak la time 2..huhu.lepas 2 kan bpe ramey aku tackle..las2 kempunan je..yela mane org nk kat aku kan..huhu.yela...baru setahun jagung..hahaha..lepas je setahun lepas 2..aku pn naek la form 2..nme kelas dier 3 b3 kot(beta)..haha..prestasi menurun beb..huhu..angin gak la bpk aku neh..kaw2 aku kene tibai..huhu.rase nk lari je dari umh 2..slalu mak aku la yg lindung aku biler aku kene blasah ngn teruk..tnye je,ape yg xpnah naek kt aku...hahahaha..

aku dulu kt skulah menengah suke uji pmpn ni..kire mmg gentle giler la..hahaha.trus street foward..nk kapel x??..nk kapel x??..aku bg seminggu je date line kt pmpn 2..huhu..tau2 trus dpt beb...hahahaha.gumbira aku...bpe ramey awek kt skulah 2 aku ckp cmtu..ade yg trima,ade yg xtrima...tp biler dh dpt...aku penyegan sket....huhu..malu la katakan..hehehee..tp aku xde la smpi rogol mereka2 ni...itu aku msih menghormati la maruah mereka beb...sian kt mak bapak mereka nnti...huhu..

haa..apa macam????.bes x?..tggu sambungan dier selepas ini..ehehehe..slamat membca..

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...