1.10.09

sambungan..

aku ni org yg kdg2 cerewet juge..kdg2 belasah je mane ade...erm,tapi wa cool je....wlaupn hati bagai dirobek2..papepn ttap cool..hahaha..
dulu aku menetap kt selayang baru..dari aku kecik,smpi la aku abeh skulah...
byk giler kisah2 suka duka aku dulu meh..huhu..
agk nakal juge la aku neh..

aku duk slyng dulu kt kg lembah mutiara,(org slyng pnggl bukit botak,xtaula sbb ape)..
kawasan aku 2 mmg mcm kg la...ade hutan,air terjun pn ade..bes giler...
aku ni bukan la ank org yg berada..just org yg sederhana saja...org seting garden la katakan..
aku mule skulah kt tadika kg aku 2 la..kalo ade pape funtion.msti meriah je sambutan dier..

erm,aku stat duk kt umh sorg2 darjah dua..mak apak aku keje..sian kt depa..susah payah berusaha demi anak2..mereka mengorban kan masa enjoy nye demi kitorang adik bradik..

lepas setahun aku dilahirkan,..Allah mengurniakan aku seorang adik.pmpn lak 2..mude setahun je ngn aku neh...byk giler kisah ktorang adik bradik ni..hahahaha.

dulu time kecik2 aku ngn adik pmpn aku neh suke tgk citer katon tomato men...(mesti korang dh xigtkan?)suke bergaduh,gurau kasar giler...huhu..erm,kalo mak apak aku xde.,.kitorang berendam kt dlm kolah..besar beb..dh mcm swimming pool..huhu..

mau tau lagi kisah aku???..sambungnnya selepas ini..hahahaha..tgguuu..

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...