13.10.09

sambungan 6...

tgh hari mcmni bwt guwe mengantuk aja..hahaha
erm, kiter smbng yer...

pas abeh je skulah 2..aku stat keje kt hotel.sejam 5 henget.keje dari 7pg smpi 7mlm.kdg2 10 mlm.hahaha.tp time 2 geng2 yg time skulah dulu pn..mule terpisah..dh ramey yg x lepak bb 2..ntah mane pegi pn aku xtau..xlame pastu.apak aku bli umah kt bandar tasik kesuma,yg mane aku menetap skang neh...huhu.sengsara gak la mule2 kan..yelah,jiwa merayap 2 melekat lagi..lame2 aku fedup..aku dh xkuar langsng dari rumah...kdg2 je biler ade hal saja..huhuhu..
pastu aku keje la kt area semenyih 2..kt the store.mmg rajin giler la kan.dok mengelap je..hahaha
aku neh dulu suke keje benti,keje benti..hahahah.cari pengalaman la kan..erm, yg aku xbleh lupe.
penah je aku keje,pastu blah mcmtu 2 je.hahaha..kene marah kaw2 pnye ngn mak aku..hahaha.
mkn gak la cubitan maut nya itu..hahahah..

tahun 2005 bpe aribulan ntah..aku keje kt mc'd 3 minggu je kot..pastu dpt panggilan haji..eh3..panggilan kemasukan poli..aku exited la kan..mane x nye.aku mmg nk masuk poli pn.bia pn sijil ke diploma ke.asal dpt masuk sudah..hahahaha..cube ko byng kan..time aku keje 2.poli suh lapor diri mnggu depan nyer..mau x kelam kabut jadinye..nk bli itula inila..las2 tercapai jugak la aku masuk.aku ambik kos smd(sijil pemprosesan data) kire sambungan dari pelajaran kt sekolah menengah dulu 2..ade men godek2 kmptr neh..

hari first 2..aku bler2 je..isap okok slumber je kt kafe pentadbiran 2..hahahaha.ilek je..time 2 aku pakey baju kotak2 kaler kuning.hahahah.klaka giler.mmg skema abehla..pas dh abeh sume pendaftaran 2.anta baju2 dlm bilik.aku trus mule mencari kelas aku 2..
first lecturer yg aku kenal,en faisal.dierla yg tnjuk kan aku kt mne klas aku 2..so,mule je aku masuk..sume dok wuuuuu kat aku..aku dh ketakutan di situ..hahahaha..segan bai..erm,aku duk sebelah india pmpn rangga ke ragni ntah.akupn lupe meh..hahahaha..erm,pas abeh je klas first 2.aku pn masuk bilik.xlame pastu.ade sorang mamat lain masuk..agk gempal jugakla.dier cool je aku tgk.rilek je..so,aku lepak la ngn dier.kenal2 suma...name dier NABIL(bob).so, sejak dari 2 dier la rumate aku smpi abeh sem..hahaha.tido sekatil 2..hahaha

mule2 aku sorg2 je..g mne2 sorg2..hahahah..pastu aku kenal ngn ketua klas aku.anafi nmanya.pastu ngn pmpn sorg.fiza nme dier....erm,lame gak la aku ngam ngn depa neh..lame2 ade satu ketika 2..lecturer aku,norman nme dier..ade mntk aku bg ape ntah kt budak klas aku 2..name dier MUSA(ca) .hahahaha.(kalo dier bace neh.abeh aku.hahaha)time 2 aku still tgh mencari kawan kan..so,aku rilek je la..mule2 aku tgk dier mcm gengster beb..hahahaha.dier slalu ngn sorang lagi budak klas aku. AHMAD SHAZWAN(wan)..dorg pn dok dering2 je aku..kdg2 dok glak2 kan aku..aku pn pelik gak la kan..pastu, cmne ntah.aku lepak skali ngn dorg ni kt bilik mereka.bilik dorg xjauh mane pn.g pn time daftar 2 same je.cume dorg awl bpe ari ntah..hahahaha..lepak2 pnye lepak.skali aku tgk ade sorg lagi budak klas aku.mule2 aku tgk dier mcm apek mna ntah..hahaha.bdk2 ni pggl dier ngak.nma dier (SHAFIQ) so,dari sejak 2..klas mate aku ni la yg btul2 ngam ngn aku..satu kepala la kan..hahaha..gaduh mulut la paling byk..hahaha..smpi merajuk2 2..hahahaha.kdg2 xbertegur pn.tp xlame..pas sehari 2 ok da..

hurm....2 pengenalan je dulu aku kongsi ngn hngpa suma..hahaha...byk g kenangan kt poli neh..
bes giler..rase mcm xnk langsng benti..hahahah.mksd aku,suasana time belajar ni la..hahaha.bukan duk kt dlm poli 2..kalo duk kt poli 2..mau mati kutu di bwtnyer.hahahahaha

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...