9.2.11

haaa..nak tau pendapat aku ngn blog korang??..haha~!

1stly jgn marah ha..tacing ke apa ke...huhu ( cakap awal-awal )
dalam perjalanan aku tu..byk blog2 korang yg mmg cantik, simple, byk infomasi, menjual2 pn ada..
congrats, congrats....!

Ni Komen-Komen Aku Sepanjang Berjalan di Blog Korang Yg den Dh Folow....
 
  1. erm, just yg mana aku bleh tinggalkan kesan, aku tinggalkan...huhu..tidak den baca yolah..hehe
  2. erm, byk gamba2 bergerak korang...just nasihat den..kureng2kan sikit gerak2 tu..sikit2 xpelah..cam den ni on9 kat sekolah..so, tenet nye xdela laju sangat...agak lama jugaklah nk loading page korang...tp aku tetap sabar menanti..hehe~ ( tp kalo kat umh xpe..laju je tenetnye..hehe )
  3. erm, lagu pn best2..tp kene bukak satu2 blog la..tidak mix lagu aku dengar der..hehe
  4. erm, ada yg memberi pendapat yg bernas, dan ada yg kurang bernas...
  5. erm, cerita kisah tentang korang pn best..xmacam aku..hehe
  6. erm, yg bestnye layout korang...pandai sunggu kalian membuat layout..cantik der~!
  7. erm, aku klik2 je apa yg kuar kat page korang tu...haha..kadang2 ada yg kuar mesej command..selamat datang ke blog saya..jgn lupa tinggalkan komen dan folow saya yer..tidak boleh mencuri copy paste..hehe..tersengeh jelah den membacanya..
  8. erm, barang untuk dijual kepada lelaki xde ke??..huhu...kalau ada, tettt~! kat sini yer?..jgn lupa..haha!
  9. erm, lagi satu...blog kita kan ikut suka kitalah nk buat camna..haha~!
  10. erm, majoriti suma menulis tentang pendapat masing-masing....good for u..and go for it...kongsi la apa2 pun den xkesah..yg penting maklumat tu sampai...bukan cam aku...huhu~
ni jelah kot komen nye..kang byk2 sangat..de yg marah pula..huhu

p/s : selamat berkarya kawan-kawan....tulis, jangan xtulis tentang saya, kamu, dia, dan lain-lain...
sekian, terima kasih...

8 ulasan:

NooRuL AiN berkata...

dah sifat nak make up kan blog cantik2...tu yg bila tgk byk gmbr gerak2 kat blog2...huhu...

Tanpa Nama berkata...

THANKS SBB SUDI JADI FOLLOWER... :)

Tanpa Nama berkata...

thanks sbb sudi jd follower... anda masih sekolah rupenye yek.. haha.. :) good luck!

c-serak berkata...

keje kat sekolah der..haha~!

Daara Couture berkata...

cool seyh.... :)

c-serak berkata...

haha~!
cool2..hehe

fyna ahmad berkata...

hehehe..aku br siapkn 1 entry psl nih gak...blum publish lagi...ade kat draft...

c-serak berkata...

fyna :haha~!

MaSa iTu EmAs...