12.2.11

salam di hari sabtu...huhu

Hye kawan2...sihat ke?
selamat bercuti....leklok jalan tu k?
jatuh bangun sendiri...hehe

hari sabtu ni, aku pn xtau nk g mana..nk g shoot, model xde..hahaha~! ( ayat poyo )
so, kalo sapa yg nk upah den jadi photog korang...just tett~! je kat sini k??
insyaAllah gamba2 korang aku akan ambk yg terbaik nye..hehehe

aku bukan jenis nk mendajal kawan2..ok??
kalo nk tunang ke, kawen ke...perlukan photog xjumpa,jumpa..haaaa...meh sini tettt~! kat aku k??
gamba-gamba aku xde sehebat pro-pro...tp aku rasa gmba korang mesti cantik..lebih kurang je ngn gmba-gamba org lain tangkap...huhu
gamba-gamba yg cantik2 tu editing je...aku boleh lah edit2 ni..tp xsepower kukubesi pnye editing...( jgn marah yer.puji ikhlas ni dari saya..hehe )

till, then kawan2...selamat bercuti....hee~!

2 ulasan:

Adinda Amy Sensei berkata...

assalamualaikum..

oohh photographer rupanya..hehe..
bagus..bagus..teruskan dgn bidang itu..saya pun suka tpi takla pro macam awak..hehe

selamat hari sabtu!!

c-serak berkata...

hehehe...
mana ada pro..huhu~

MaSa iTu EmAs...