8.2.11

nk tau kenapa aku x duduk lagi kat sg pelek ni??

nk tau tak??...jap ha..aku list kan satu persatu...
 
1.    sebabnya aku kesian kat mak aku....
2.     nk lepak ngn kawan2 pn senang...
3.     kat umah lebih selesa kot..huhu
4.    dalam hati mmg nk duduk jauh dari famili, tp xtau kenapa xtergerak lagi hati aku..
5.     g dating pn xjauh sangat dari umh...kira2 dalam sengah jam dah sampai...
6.    sebabnya, tinggal aku ngn adik lelaki aku je..yg pmpn g melaka...so, konferm2 mak aku sunyi   
       je...sebabnya, adik lelaki aku selalu ilang dari umh...
7.    hantar mak aku pegi balik keje...sebab satu perjalanan...( kat situ ada stesen komuter dalam perjalanan 
       aku g keje )
8.   ada masa aku duk lah umh yg aku sewa ni tuk beristirehat....atau nk bercuti ngn kawan2 aku..( kot2  
     depa nk mai ke kat bagan lalang ni...kat sini mmg ada pantai2 cantik..)

p/s : bukan den xnak duk kat sg. pelek ni...cuma belum tergerak lagi nk duduk..duit sewa dh bayar..just tuk bulan 2 ni je belum lagi...hehe
time kasih pada yg banyak membantu den...hee~

Tiada ulasan:

MaSa iTu EmAs...