23.2.11

ntah pape...

hai geng...
td aku jenguk2 kat group2 blogger...
adalah satu ni...
biasalah nk bergurau2..
depan2 xleh nk gurau..
kat mana lagi kan?..
offkos lah dlam dunia siber kan??

aku bukan pe...
bg aku, xsalah nk buat bising..
ni dok senyap je...
aku dulu time blaja pn xde senyap sepi..

jgn lah dijadikan itu sebagai satu isu..
xsuka blahlah...org lain xbising pape pn..
rilek lah...chill up..
bukan mudah tuk mencari kawan...
tapi mudah untuk mendapat lawan..

so, berhati2 lah...

p/s : kawan biar beribu, cinta biar satu...

11 ulasan:

Eyka berkata...

eyka sokong statement awak! hahhaahaaXD bako! bakO!:)

c-serak berkata...

hahaha...
bako, bako~!

:: Bila N'Lela Tasuki menjadi Miss Cornfius........... berkata...

aik.. kat sini pon ade si bako2.. hahahhaa...

thumbss upp too c serak..!! sokong.. hahaha

c-serak berkata...

hahaha...
bako lela, bako~!
hahaha

Gula-gula hati berkata...

thumbs up untuk entry nie ! :)

betol2.. bukan mudah mencari kawan , tapi mudah nak dapat lawan ..

julia julie berkata...

tangan jgn lpe angkat ea!haha!! :p
udah d bako jgn la poco-poco lagi~ :p

LABUCHEE berkata...

alahaii......alahai...
nk bako jugek!ahahahhaaa..

fyna berkata...

hahahah...
masing2 nk membako2..

Sari Yusa Ibrahim berkata...

apa kes nak bako2 nih? hehe

~ ナフィルザ ~ berkata...

ya betul cakap kamu itu, tabik...
koh3~

fadhdeela berkata...

betul2..kawan sama2 gembira ramai tp kawan sama2 menangis sshh!!!

Meh singgah: Daphne Iking Peluk Islam..!!

MaSa iTu EmAs...