11.2.11

untuk korang sumer xkira la apa jenis website pn..hehe

Kesedihan pada diri aku sudah mulai reda....tp untuk din mungkin belum lagi..sebab, dier ngn kawannya tu mmg rapat dengan beliau dari kecik tu...kasihan juga aku melihat beliau...huhu...sabaq din, sabaq...pasrah dengan ketentuan Ilahi...kita yg masih hidup ni, mesti diteruskan...tunaikan apa yg perlu dan penting...huhu

dh, abeh perenggan satu..haha~!

erm, semalam aku dtg umh arwah, ramai yg datang..bermacam2 cerita aku dengar pasal si arwah...dier mmg baik, pada pandangan mata aku lah..org lain, aku xtau..hehe..

dh, abeh perenggan dua haha~!

arini aku tgk muka buku ku..mmg best, ramai kawan-kawan, walaupn xpernah pn besua muka...tp kenal dh mcm bertahun2 lamanya..haha~!
best la kawan ngn korang...kepala hotak hangpa mmg no 1..hotak temberang..hahaha~! ( gurau je..hehe )
dan, pada yg aku dh anggp seperti kawan baik tu..aku amat hargai nye...sampai bila-bila kita berkawan keyh???..aku ok je..xde pn niat nk ngorat2...haha~!

biar ramai kawan, jangan ramai musuh...huhu
tp kalo yg dh jumpa aku, mybe dorang akan kata aku ni sombong..sebab muke den agak ketat sikit...so, jangan ambk hati k??..thats my neutral look ok??..huhu

erm, terima kasih kerana sudi melawat blog saya yg serba kekurangan ini...harap-harapnya singgahlah lagi...jgn lupa, klik2 la iklan2 den tu ha..haha~!
 
blog kalian suma akan den melawat..dan aku akan klik suma eklan2 korang tu...biar pn ada spyware ke apa ke...hahaha...sebab aku ada anti spyware dan antivirus..pe de hal..hehe

p/s : seronok borak2 ngn korang suma kawan2...terima kasih kerana pandai berkawan..hehe..
majulah blog,fesbuk dll untuk negara..peace~!

10 ulasan:

fyna ahmad berkata...

hehehehe..
finally~

sape yg meninggal beb?

c-serak berkata...

mbr baek din tu ha..
kawan lama beliau..
mata dh merah2 dh aku dier...huhu
nama arwah tu abdul fatah..

ahmad berkata...

ketat??? blah la JAMBU

c-serak berkata...

ler...ang lagi jambu dari aku..haha~!

sekadar satu coretan berkata...

singgah kat sini...tumpang bace ye...

c-serak berkata...

iyer boleh..hehe

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

Takziah pada keluarga yg meninggal tu...

c-serak, sy percaya awk mmg baik... hehehe.. ni serak suara ke suka buat serak (sepah... hahaha)

ANIS HJ SUKARTI berkata...

nak kawan!! nak kawan!!! hahaha

ahmad berkata...

http://azharadzuan.blogspot.com/

c-serak berkata...

azhar : spam kat post aku ke??haha~
nadzirah : slamat berkawan..
sari : sore i mmg serak.haha~!

MaSa iTu EmAs...