10.2.11

kawan aku meninggal??..

Sampai je aku kat sekolah...tiba-tiba aku dapat satu mesej dari best fren aku din yg menyatakan kawan baik dier merangkap kawan aku jugak ( fatah ), meninggal tadi...sewaktu tgh tido...

ish, aku macam xpercaya bai dier dah pergi meninggalkan aku, din, taufiq, isa ( kami selalu main game di cc bersama )....adoi, sedih wehhh.....
banyak impian dier xtercapai lagi...ada jugak dier story kat aku yg niat dier nk kawen....
baru je 2 3 minggu lepas kitorang men game kat cc, g sunway tgk wayang,.....sungguh aku terkejut...kawan baik dier??.dh tentu lebih terkejut dari aku....

aku doa kan semoga dier ditempatkan orang-orang yg beriman...aminnnn...al-fatihah...

p/s : Igtlah wahai kawan2 ajal dan maut ditangan Tuhan..kita sebagai hambanya, tiada kuasa untuk melawan takdir qada dan qadar NYA....

pesanan den, sebelum tido tu, berdoa lah pada NYA dan mengucap sebelum kita tido....
al-fatihah......

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Al-Fatihah untuk sahabat..

c-serak berkata...

terima kasih..
akan disampaikan pada keluarga beliau..huhu~

Hayati Hamzah berkata...

sedihnya bila mmber yg kita byk sgt kenangan dgn dia dah tak de :(

Seri Kandi Tanah Jauhar berkata...

Al-Fatihah, semoga rohnya dicucuri rahmat..

c-serak berkata...

hayati : tahu xpe..byk kenangan tu..huhu
sari : aminnnn

MaSa iTu EmAs...