8.2.11

sorry yer..

mana lah den tau men letak2 tu spam...
niat nye just nk korang baca @ view aku je..huhu

pastu lama2 aku sendiri pn terfikir...
betul jugak kan, jangan letak link merata2...huhu
kadang-kadang bukan nye baca...

tp, cam den ni ha...bukan saja je nk letak blog korang ni...
de masa, aku baca je blog2 korang...
just tak meninggalkan kesan kehadiran aku je...hehe

den g keje jauh...balik tu konferm2 penat...silap2 terlelap dopan pc ni ha..
bukan xnk baca blog korang...aku baca je...infomasi terkini tu..hehe
erm kalo cara aku salah, sorry yer..nghee~

biaq p ramai kawan xpa, jangan ramai musuh...
so, tang musuh tu lah yg aku nk elakkan...
so, lets be frens ok??...

p/s : andai statement ni menguris hati...i'm sorry...

2 ulasan:

witLURVE berkata...

relax la.. ebrione make mistake... ^__^

c-serak berkata...

yerlah2...
hehe..

MaSa iTu EmAs...